Sunday, July 10, 2011

old one
upgraded freemason lodge


tujuan aku tulis artikel pasal rumah yang ada kat tepi pantai lido nie bukan ape, just nak bagitau pada orng2 yang xberape tau tentang umah ni. kalau lalu kat tepi pantai lido "sekarang da besar da jalan dok" mesti korang terperasan umah ni yang mengadap ke singapura. sikit ari dulu aku tgk umah nie makin lame makin buruk, bumbung pun da nak tanggal da. tapi lepas je jalan kt situ telah di naik taraf umah ni pun di baiki semula, dengan warna yang agak cantik gak la. da macam balai polis plak aku tgk.

rumah ni adalah bangunan freemason. apo tu freemason? apsal kita nak amik tau sgt pasal bangunan ni?  freemason nie adalah sebuah organisasi yang bersifat tersangat lah rahsia. (top secret) mybe gomen kita pun x tau ape yang dibuat oleh ahli2 kelab freemason nie. kalau kelab rakan muda ke or kalabul malami(kelab malam da) ke xpe la jgk gomen leh pantau, nie kita x tau siape ahli2 dia, ape perancangan yang diorang nak buat kat tanah air kita nie, kita xtau dok. bahya kan camtu.

ape yang sebenarnye yang berlaku da ape ritual2 yang dilakukan dalam rumah nie tersangat lah rahsia. sehinggakan pekerja biase yang keje kat situ pun xtau ape yang diorang bikin kat dalam tu. pintu tingkap semua ditutup rapat, nak sekodeng pun xleh beb. ade yang berpendapat ritual yang di jalankan sama macam amalan yahudi kuno zaman dulu2 kala. tapi sekarang da xjadi rahsia sgt da sebab da banyak kat youtube contohnye yang nie:  http://www.youtube.com/watch?v=HyuhhH2g5lY
                               http://youtu.be/BLroyYtbf1o
                               http://www.youtube.com/watch?v=IyQ9kR6764k&feature=related
                               http://www.youtube.com/watch?v=SVEifQd34IA&feature=related
                               http://www.youtube.com/watch?v=Gp2WP-BDsIs&feature=related

adakah amalan2 yang di lakukan dalam rumah nie bercanggah dalam islam sampai kan pihak gereja pun amat menentang ritual2 yang puak2 nie bikin. bahya kan untuk negara kita. kita dok sibuk khayalkan keduniaan. diorang sibuk nak hancurkan islam. kita x sedar2 kan.


No Muslim can surrender his will unconditionally to anyone but Allah. If anyone has done so, he is guilty of the most blatant violation namely shirk (associating partners with Allah). Allah says: “Do they have partners beside Allah who shall prescribe for them rituals that Allah has not sanctioned.” (Ash-Shura: 21)”





angker kan rumah nie?
masa nak di upgradekan
boleh sewa wat keje kawen tak agak2
bukan main cantik lagi balai polis nie
macam kenal je bintang nie





ape yang aku dedahkan nie just untuk knowledge kita bersama. nak sedarkan pada yang x berape sedar. maybe xlengkap fakta2 dalam artikel nie, kalau korang rajin banyak2 kan la baca blog pasal benda nie. wake up tau... jangan asik tidur je.
WAKE UP OI!!!

1 comment:

  1. Hi posting yg sgt menarik! Sy menyukainya. Setelah berbelas tahun. Adakah anda masih aktif?

    ReplyDelete