Sunday, June 19, 2011

hari untuk bapak kita

  
Siapa la kita tanpa ayah... xda ayah xda la kita kan... kadang2 kita terlupa jasa ayah kita yang penat lelah membanting tulang cari duit nak membesokan kita.. pepagi buta time korang sedap2 tido ayah korang da bangun untuk keluar cari rezeki... nanti kang petang baru nampak muka ayah korang.. kadang2 tu siap bawak jajan lagi untuk anak2.. sebab ayah korang suka bila tgk anak2 dia happy...
ada yang x perasan pengorbanan seorang ayah nie... x pun x ambil peduli sangat... rugi ooo wat kat ayah cam tu... nnti ayah korang da xda baru tau nyesal... yelah kita nie kekadang benda dah xda baru nak hargai kan...sebenar nye nak menghargai ayah nie bukannye pada 19 jun je.... kita kena wat selalu patutnye... just pada fathers day nie kita wat lagi grand macam bayar kan bil bil kat umah ke... x kira la astro ke api air ke... indah water ke... xpun belanja ayah korang kfc... hahaha terbaik kan...tapi ayah aku x suka bagi2 barang nie... cam wallet la pen ke ape2 la... tapi lau bagi duit dia suka... so aku bagi la ayah aku nie duit... tapi lum bagi lagi.... gaji lum dapat la...
ape2 pun aku nak pesan kat diri aku n korang2 yang terbaca blog aku nie... tolong la hargai ayah kita... x banyak sikit pun jadi la der...


No comments:

Post a Comment